fbpx

VFС се присъединява към международната програма Fur Free Retailer

ное. 28, 2017 | Блог, Ферми за кожи

Съобщението затвърждава ангажираността на VF и неговите брандове за хуманно отношение към животните

ГРИЙНСБЪРО, СЕВ. КАРОЛИНА – 28 ноември 2017 – #VFCORPISFURFREE:  

Корпорацията VF, световен лидер в производството на маркови облекла, обувки и аксесоари се присъедини към програмата Fur Free Retailer (Търговия без ценни кожи) чрез партньорство с Fur Free Alliance – международна коалиция от 43 организации за защита на животните.

Като участник в програмата, VF потвърждава ангажимента си за подкрепа на продуктите без кожа и заявява своята политика за неизползване на ценни кожи, която обхваща повече от 20 бранда, включително Vans®, North Face®, Timberland®, Wrangler®, Lee®, Napapijri® и Smartwool®. По-рано тази година VF представи първата в историята си политика по отношение на материалите от животински произход (Animal Derived Materials Policy) и обяви, че нейните брандове вече няма да използват ценни кожи, ангора или екзотична кожа.

Списъкът на Fur Free Retailer, който може да бъде открит на адрес www.furfreeretailer.com, предоставя на потребителите точна информация за политиката на търговците към използването на ценни кожи, като им позволява да вземат информирани решения при пазаруване.

Присъединявайки се към програмата Fur Free Retailer, VF и нашите брандове отново доказват, че сме сериозни относно хуманното отношение към животните„, каза Летисия Уебстър, вицепрезидент на Отдела за Световна Корпоративна Отговорност във VF. „Отговорността и уважението към природата са фундаментални ценности за VF и всички наши марки и ние ще продължим да си сътрудничим с уважавани организации за защита на животните и компании, ориентирани по този начин, за да насърчим развитието на възможни търговски заместители на животински материали, където това е осъществимо„.

VF и нейните брандове имат доказан опит в прилагането на политики и предприемането на действия за осигуряване на хуманно отношение към животните по цялата верига и елиминирането на животински материали, където това е възможно.

–       Сред портфолиото от брандове на компанията, марката Napapijri® на VF е пионер в движението за продукти без кожа, като най-напред поема ангажимента да не използва кожа през 2015 г. Като пример за своята философия „Направи го по-добре“, бранда предприе новаторски подходи за постепенно премахване на продуктите от животински произход, като в същото време предлага на потребителите си продукти с по-високи качествени характеристики. Марката с гордост представя цялата си колекция Есен/Зима 2017 като 100 % без кожа и пух.

–       През 2014 г. The North Face® обяви своя Responsible Down Standard (RDS) – световен стандарт, чрез който всеки бранд може да оцени и сертифицира своята верига за доставка на пух. RDS е разработен в партньорство с организациите Control Union и Textile Exchange, която сега ръководи програмата. До сега повече от 80 други бранда за спортни стоки, облекла и стоки за бита са стартирали сертифициране на своите вериги за доставки по RDS. North Face® използва 100 % сертифициран пух по цялата верига за всичките си продуктови линии.

–       Брандът Timberland® на VF от 2005 г си партнира с други производители на обувки, фабрики за обработка на кожа и търговци, с цел създаване на обединението Leather Working Group за насърчаване на отговорни практики в кожената индустрия. Към 2016 г. 94 % от кожата, използвана в облеклото, обувките и аксесоарите на бранда, произхождат от фабрики за обработка на кожи, сертифицирни със стандарт LWG Silver или Gold, а поставената цел е да достигнат 100 % до 2020 г.

 Петя Алтимирска, председател на КАЖИ (Кампании и Активизъм за Животните в Индустрията) казва: „Като част от Fur Free Alliance, за нас е много важно да се повишава информираността, осъзнаването и ангажираността, както на потребителите, така и на бизнеса, за благосъстоянието и защитата на животните – нещо, за което доскоро не се говореше. В този смисъл приветстваме с радост и надежда, решението на такава световноизвестна корпорация като VF, представляваща част от най-популярните марки в България. Силното послание, което VF излъчва е, че подкрепата и избора на изделия с етичен произход не е приумица и прищявка, а задължение и норма за всяко цивилизовано и отговорно общество. Обръщаме се към българските компании, производители и модни дизайнери, като ги призоваваме да се присъединят към програмата Fur Free Retailer (Търговия без ценни кожи), която вече включва над 800 световни компании.

Джох Виндинг, председател на програмата Fur Free Retailer (Търговия без ценни кожи), заяви: „За нас е удоволствие да приветстваме VFC като партньор във Fur Free Retailer. В индустрията за ценни кожи животните са подложени на ужасни условия, живеещи в малки неудобни клетки. Чрез мисленето в перспектива и новаторски компании, като например VFC, това бързо се променя, и спирането на използването на ценни кожи в продуктите се превръща в нова норма в цялата модна индустрия. „

Заинтересованите потребители могат да научат кои компании и брандове са членове на програмата Fur Free Retailer (Търговия без ценни кожи), като посетят www.furfreeretailer.com.

За VFC

VFC (NYSE: VFC) облича и обува потребителите от цял свят чрез разнообразното си портфолио от емблематични марки, включващи Vans®, The North Face®,Napapijri®, Timberland®, Wrangler® и Lee®. Основана през 1899 г., VF е една от най-големите в света корпорации за облекло, обувки и аксесоари, обединяваща компании със социална и екологична насоченост, обхващащи много географски райони, продуктови категории и мрежа за дистрибуция. VFC се ангажира да доставя иновативни продукти на потребителите и да гарантира дългосрочна стойност за своите клиенти и акционери.

За повече информация посетете www.vfc.com

 За КАЖИ (Кампании и Активизъм за Животните в Индустрията)

КАЖИ е българска организация за защита на животните, чиято работа е фокусирана върху намаляване експлоатацията на животните във всички сфери на човешката дейност. КАЖИ провежда информационни кампании, чрез които да привлече обществения интерес към скритата страна на индустриалното животновъдство. Вярвайки в силата на емпатията и човешкия стремеж към справедливост, главната цел на организацията е, да провокира за отговорност към всички живи същества и етично потребление. В момента КАЖИ провежда кампании за забрана на отглеждането и търговията на животни с цел добив на ценни кожи в България. Част от тази кампания е инициирането на Национална Гражданска Инициатива за забрана на търговията и отглеждането на животни за ценни кожи, която предстои да стартира през месец март 2018 г.

За програма Fur Free Retailer (Търговия без ценни кожи)

Fur Free Retailer (Търговия без ценни кожи) е световна водеща програма за свързване на компании, които не използват ценни кожи с потребителите, търсещи етични стоки. Списъкът на Fur Free Retailer предоставя на потребителите точна информация за политиката на търговците, неизползващи ценни кожи, което им позволява да направят информиран избор при пазаруване. Програмата по-специално има за цел да насърчи компаниите да се откажат от използването на кожа и да разпространяват културата на потребление на етични стоки. Програмата се реализира в повече от 20 страни. Fur Free Retailer е международна инициатива на Fur Free Alliance, коалиция от повече от 40 водещи организации за защита на животните и околната среда от цял свят, представляващи милиони поддръжници по света. Страницата на програмта се намира тук.

За допълнителна информация може да се свържете с нас: 

КАЖИ (Кампании и Активизъм за Животните в Индустрията)

София, България

тел. +359 895 76 07 54

Написано от

Написано от

Адриана Кинг

Повече от блога ни

Към всички статии

Причини за забрана на гушенето в Украйна

Причини за забрана на гушенето в Украйна

В предишна наша публикация Ви запознахме с редица държави, които са забранили производството на "Фоа гра", една от които е Украйна. В мотивите към законопроекта за приемане на съответната забрана е...

Share This