Работна позиция: Специалист по връзки с обществеността и корпорациите

Jul 23, 2021 | Блог, Кокошки-носачки

В хода на кампанията “Разперени криле” информираме обществото за жестоката истина зад клетъчното отглеждане и за това как потребителите да различат кодовете върху яйцата, за да знаят какъв ефект имат покупките ни върху животните. Освен това влизаме в диалог с компании от различни сектори, за да разберем позицията им относно снабдяването с яйца от ферми с клетки и да ги призовем да прекратят употребата си на такива. С разрастването си като организация създадохме възможност за още едно работно място в екипа, работещ по кампанията. Това може да сте Вие!

Koи сме ние?

КАЖИ е българска организация за защита на животните, основана през 2017 година. Мисията ни е да предотвратим възможно най-много страдание на възможно най-голям брой животни. Именно затова сме се фокусирали върху животните, които се експлоатират в различните видове индустрии. Вярваме, че съществени промени могат да се постигнат преди всичко с устойчиви методи: коректно и фактологично информиране на обществото за реалността на индустриалното животновъдство; осъзнаване и промяна на обществените нагласи; постигане на експертна и институционална подкрепа; промяна на законодателството и на корпоративните политики; изграждане на широка общност от хора, загрижени за съдбата на животните.

Кампаниите, които водим в момента, са за постигане на забрана на фермите за ценни кожи, за забрана на насилственото хранене на патици и гъски за фоа гра и за прекратяване продажбата и използването на яйца от ферми с клетки. Предстои да започнем кампания за популяризиране на растителното хранене.

Членове сме на Open Wing Alliance, Fur Free Alliance и Eurogroup for Animals и сме част от мащабна мрежа от организации за защита на животните в целия свят.

Какво очакваме?

Като Специалист по връзки с обществеността и корпорациите към кампанията “Разперени криле” Вие ще допринасяте за това да променим съдбата на милиони кокошки-носачки и ще отговаряте за следните неща:

  • Да определяте и наблюдавате имиджа на кампанията.
  • Да комуникирате с компании от различни сектори, в които се използват яйца.
  • Да комуникирате с производители на яйца.
  • Да участвате в планирането на PR и рекламни кампании и събития.
  • Да комуникирате активно с останалите членове на екипа.

Ако в момента бяхте наети, щяхте да:

  • Организирате среща с представители на водеща верига супермаркети, на която ще изнесете презентация и с която бихте водили диалог.
  • Звъните на компании, на които сте изпратили имейл миналата седмица.
  • Участвате в среща за дискутиране на предстоящо информационно събитие.

Какво търсим?

За да сте успешни в работата, е нужно да притежавате следните качества:

  • Професионализъм и съобразителност: Да сте способни да представяте професионално посланията от кампанията спрямо контекста както в писмен, така и в устен формат, напр. имейли, публични презентации и срещи под напрежение с корпоративни ръководители. Друго изключително важно, неосезаемо умение, необходимо за тази позиция, е бързото и пресметливо мислене и вземането на решения както в напрегнати преговори с компаниите, така и в стратегически дискусии с екипа.
  • Упоритост и търпеливост: Нужно е да сте способни да проявявате увереност и непреклонност, особено когато се сблъсквате с конфронтационни или особено трудни ситуации и взаимодействия. Постигането на успехи в кампанията изисква време и търпение.
  • Проактивност и самомотивация: Позицията е изключително независима и трябва да можете и да желаете да поемете инициатива за постигане на целите на кампанията, проактивно да предлагате решения на проблеми и да определяте собствения си график, като получавате само общи указания и помощни насоки.
  • Сътрудничество и откритост: Въпреки че позицията е независима, е важно да умеете да общувате и да си сътрудничите с членовете на екипа, както и с други хора в КАЖИ или други НПО. Не бива да се страхувате да задавате въпроси и да търсите помощ, да не споделяте, когато нещо Ви притеснява, или да избягвате обратна връзка.
  • Загриженост за животните: Изключително важно е да имате искрено желание да се застъпвате за животните и да вярвате, че един по-добър свят за тях е възможен — свят, в който животните не са предмети и средства за експлоатиране от човека.

Образованието, свързано с комуникации, опитът с PR или с преговори в бизнес среда, както и местоживеенето в България са плюсове, но не са задължителни. Познанията или опитът свързани със защита на животните също.

Какво предлагаме?

  • Дистанционна работа на пълен работен ден с гъвкаво работно време. Може да се обсъди и работа на половин работен ден.
  • Заплащане в размер на 2 000 BGN (бруто) / 1 560 BGN (нето).
  • Работа в свеж екип от мотивирани и млади хора.
  • Възможност да промените съдбата на милиони животни към по-добро.

Как да кандидатствате?

Ако имате интерес към позицията, моля, свържете се с нас по имейл на office@caai.bg

Като тема на писмото добавете “Специалист по връзки с обществеността и корпорациите” и прикачете:

  1. Вашето CV;
  1. Кратък текст на тема “Морална борба”, в който описвате ситуация, в която е трябвало да защитавате нещо, което е важно за Вас. Споделете защо е било важно за Вас, как сте се борили за него и как този опит може да ви помогне в ролята на Специалист по връзки с обществеността и корпорациите.
  1. Едноминутно видео, в което да ни разкажете защо искате да работите с нас.

 Няма да разглеждаме непълни кандидатури. Може да кандидатствате до 31.08.2021г, 23:59 часа.

Написано от

Написано от

Светослав Чекелев

Повече от блога ни

Към всички статии

Адът на Капитан Андреево

Адът на Капитан Андреево

Хиляди животни се транспортират всеки ден, в цяла Европа и извън нея. При ужасни условия, натоварени в камиони, животните пътуват десетки часове или дни, понякога без вода, пространство или...

Работна позиция: Правен координатор по Законодателна кампания към КАЖИ

Работна позиция: Правен координатор по Законодателна кампания към КАЖИ

Няма как да постигаме трайни промени за животните без конкретни изменения на законодателството за защита на животните. С разрастването си като организация създадохме възможност за още едно работно...

Европейската комисия обяви края на клетките

Европейската комисия обяви края на клетките

На 30 юни 2021 година е постигнат исторически успех за милиони животни, когато Европейската комисия обяви подкрепата си за гражданската инициатива "Край на клетките". Инициативата е дело на КАЖИ и...

Share This