В хода на кампанията “Разперени криле” информираме обществото за жестоката истина зад клетъчното отглеждане и за това как потребителите да различат кодовете върху яйцата, за да знаят какъв ефект имат покупките ни върху животните. Освен това влизаме в диалог с компании от различни сектори, за да разберем позицията им относно снабдяването с яйца от ферми с клетки и да ги призовем да прекратят употребата си на такива. С разрастването си като организация създадохме възможност за още едно работно място в екипа, работещ по кампанията. Това може да сте Вие!
Koи сме ние?
КАЖИ е българска организация за защита на животните, основана през 2017 година. Мисията ни е да предотвратим възможно най-много страдание на възможно най-голям брой животни. Именно затова сме се фокусирали върху животните, които се експлоатират в различните видове индустрии. Вярваме, че съществени промени могат да се постигнат преди всичко с устойчиви методи: коректно и фактологично информиране на обществото за реалността на индустриалното животновъдство; осъзнаване и промяна на обществените нагласи; постигане на експертна и институционална подкрепа; промяна на законодателството и на корпоративните политики; изграждане на широка общност от хора, загрижени за съдбата на животните.
Кампаниите, които водим в момента, са за постигане на забрана на фермите за ценни кожи, за забрана на насилственото хранене на патици и гъски за фоа гра и за прекратяване продажбата и използването на яйца от ферми с клетки. Предстои да започнем кампания за популяризиране на растителното хранене.
Членове сме на Open Wing Alliance, Fur Free Alliance и Eurogroup for Animals и сме част от мащабна мрежа от организации за защита на животните в целия свят.
Какво очакваме?
Като Специалист по връзки с обществеността и корпорациите към кампанията “Разперени криле” Вие ще допринасяте за това да променим съдбата на милиони кокошки-носачки и ще отговаряте за следните неща:
- Да определяте и наблюдавате имиджа на кампанията.
- Да комуникирате с компании от различни сектори, в които се използват яйца.
- Да комуникирате с производители на яйца.
- Да участвате в планирането на PR и рекламни кампании и събития.
- Да комуникирате активно с останалите членове на екипа.
Ако в момента бяхте наети, щяхте да:
- Организирате среща с представители на водеща верига супермаркети, на която ще изнесете презентация и с която бихте водили диалог.
- Звъните на компании, на които сте изпратили имейл миналата седмица.
- Участвате в среща за дискутиране на предстоящо информационно събитие.
Какво търсим?
За да сте успешни в работата, е нужно да притежавате следните качества:
- Професионализъм и съобразителност: Да сте способни да представяте професионално посланията от кампанията спрямо контекста както в писмен, така и в устен формат, напр. имейли, публични презентации и срещи под напрежение с корпоративни ръководители. Друго изключително важно, неосезаемо умение, необходимо за тази позиция, е бързото и пресметливо мислене и вземането на решения както в напрегнати преговори с компаниите, така и в стратегически дискусии с екипа.
- Упоритост и търпеливост: Нужно е да сте способни да проявявате увереност и непреклонност, особено когато се сблъсквате с конфронтационни или особено трудни ситуации и взаимодействия. Постигането на успехи в кампанията изисква време и търпение.
- Проактивност и самомотивация: Позицията е изключително независима и трябва да можете и да желаете да поемете инициатива за постигане на целите на кампанията, проактивно да предлагате решения на проблеми и да определяте собствения си график, като получавате само общи указания и помощни насоки.
- Сътрудничество и откритост: Въпреки че позицията е независима, е важно да умеете да общувате и да си сътрудничите с членовете на екипа, както и с други хора в КАЖИ или други НПО. Не бива да се страхувате да задавате въпроси и да търсите помощ, да не споделяте, когато нещо Ви притеснява, или да избягвате обратна връзка.
- Загриженост за животните: Изключително важно е да имате искрено желание да се застъпвате за животните и да вярвате, че един по-добър свят за тях е възможен — свят, в който животните не са предмети и средства за експлоатиране от човека.
Образованието, свързано с комуникации, опитът с PR или с преговори в бизнес среда, както и местоживеенето в България са плюсове, но не са задължителни. Познанията или опитът свързани със защита на животните също.
Какво предлагаме?
- Дистанционна работа на пълен работен ден с гъвкаво работно време. Може да се обсъди и работа на половин работен ден.
- Заплащане в размер на 2 000 BGN (бруто) / 1 560 BGN (нето).
- Работа в свеж екип от мотивирани и млади хора.
- Възможност да промените съдбата на милиони животни към по-добро.
Как да кандидатствате?
Ако имате интерес към позицията, моля, свържете се с нас по имейл на
Като тема на писмото добавете „Специалист по връзки с обществеността и корпорациите“ и прикачете:
- Вашето CV;
- Кратък текст на тема „Морална борба“, в който описвате ситуация, в която е трябвало да защитавате нещо, което е важно за Вас. Споделете защо е било важно за Вас, как сте се борили за него и как този опит може да ви помогне в ролята на Специалист по връзки с обществеността и корпорациите.
- Едноминутно видео, в което да ни разкажете защо искате да работите с нас.
Няма да разглеждаме непълни кандидатури. Може да кандидатствате до 31.08.2021г, 23:59 часа.