fbpx

Работна позиция: Специалист по връзки с обществеността и корпорациите

юли 23, 2021 | Блог

В хода на кампанията “Разперени криле” информираме обществото за жестоката истина зад клетъчното отглеждане и за това как потребителите да различат кодовете върху яйцата, за да знаят какъв ефект имат покупките ни върху животните. Освен това влизаме в диалог с компании от различни сектори, за да разберем позицията им относно снабдяването с яйца от ферми с клетки и да ги призовем да прекратят употребата си на такива. С разрастването си като организация създадохме възможност за още едно работно място в екипа, работещ по кампанията. Това може да сте Вие!

Koи сме ние?

КАЖИ е българска организация за защита на животните, основана през 2017 година. Мисията ни е да предотвратим възможно най-много страдание на възможно най-голям брой животни. Именно затова сме се фокусирали върху животните, които се експлоатират в различните видове индустрии. Вярваме, че съществени промени могат да се постигнат преди всичко с устойчиви методи: коректно и фактологично информиране на обществото за реалността на индустриалното животновъдство; осъзнаване и промяна на обществените нагласи; постигане на експертна и институционална подкрепа; промяна на законодателството и на корпоративните политики; изграждане на широка общност от хора, загрижени за съдбата на животните.

Кампаниите, които водим в момента, са за постигане на забрана на фермите за ценни кожи, за забрана на насилственото хранене на патици и гъски за фоа гра и за прекратяване продажбата и използването на яйца от ферми с клетки. Предстои да започнем кампания за популяризиране на растителното хранене.

Членове сме на Open Wing Alliance, Fur Free Alliance и Eurogroup for Animals и сме част от мащабна мрежа от организации за защита на животните в целия свят.

Какво очакваме?

Като Специалист по връзки с обществеността и корпорациите към кампанията “Разперени криле” Вие ще допринасяте за това да променим съдбата на милиони кокошки-носачки и ще отговаряте за следните неща:

  • Да определяте и наблюдавате имиджа на кампанията.
  • Да комуникирате с компании от различни сектори, в които се използват яйца.
  • Да комуникирате с производители на яйца.
  • Да участвате в планирането на PR и рекламни кампании и събития.
  • Да комуникирате активно с останалите членове на екипа.

Ако в момента бяхте наети, щяхте да:

  • Организирате среща с представители на водеща верига супермаркети, на която ще изнесете презентация и с която бихте водили диалог.
  • Звъните на компании, на които сте изпратили имейл миналата седмица.
  • Участвате в среща за дискутиране на предстоящо информационно събитие.

Какво търсим?

За да сте успешни в работата, е нужно да притежавате следните качества:

  • Професионализъм и съобразителност: Да сте способни да представяте професионално посланията от кампанията спрямо контекста както в писмен, така и в устен формат, напр. имейли, публични презентации и срещи под напрежение с корпоративни ръководители. Друго изключително важно, неосезаемо умение, необходимо за тази позиция, е бързото и пресметливо мислене и вземането на решения както в напрегнати преговори с компаниите, така и в стратегически дискусии с екипа.
  • Упоритост и търпеливост: Нужно е да сте способни да проявявате увереност и непреклонност, особено когато се сблъсквате с конфронтационни или особено трудни ситуации и взаимодействия. Постигането на успехи в кампанията изисква време и търпение.
  • Проактивност и самомотивация: Позицията е изключително независима и трябва да можете и да желаете да поемете инициатива за постигане на целите на кампанията, проактивно да предлагате решения на проблеми и да определяте собствения си график, като получавате само общи указания и помощни насоки.
  • Сътрудничество и откритост: Въпреки че позицията е независима, е важно да умеете да общувате и да си сътрудничите с членовете на екипа, както и с други хора в КАЖИ или други НПО. Не бива да се страхувате да задавате въпроси и да търсите помощ, да не споделяте, когато нещо Ви притеснява, или да избягвате обратна връзка.
  • Загриженост за животните: Изключително важно е да имате искрено желание да се застъпвате за животните и да вярвате, че един по-добър свят за тях е възможен — свят, в който животните не са предмети и средства за експлоатиране от човека.

Образованието, свързано с комуникации, опитът с PR или с преговори в бизнес среда, както и местоживеенето в България са плюсове, но не са задължителни. Познанията или опитът свързани със защита на животните също.

Какво предлагаме?

  • Дистанционна работа на пълен работен ден с гъвкаво работно време. Може да се обсъди и работа на половин работен ден.
  • Заплащане в размер на 2 000 BGN (бруто) / 1 560 BGN (нето).
  • Работа в свеж екип от мотивирани и млади хора.
  • Възможност да промените съдбата на милиони животни към по-добро.

Как да кандидатствате?

Ако имате интерес към позицията, моля, свържете се с нас по имейл на

Като тема на писмото добавете „Специалист по връзки с обществеността и корпорациите“ и прикачете:

  1. Вашето CV;
  1. Кратък текст на тема „Морална борба“, в който описвате ситуация, в която е трябвало да защитавате нещо, което е важно за Вас. Споделете защо е било важно за Вас, как сте се борили за него и как този опит може да ви помогне в ролята на Специалист по връзки с обществеността и корпорациите.
  1. Едноминутно видео, в което да ни разкажете защо искате да работите с нас.

 Няма да разглеждаме непълни кандидатури. Може да кандидатствате до 31.08.2021г, 23:59 часа.

Написано от

Написано от

Светослав Чекелев

Повече от блога ни

Към всички статии

Принудителното угояване на птици за производство на втлъстен черен дроб

Принудителното угояване на птици за производство на втлъстен черен дроб

Нов доклад, свързан с принудителното угояване на птици за производство на втлъстен черен дроб е наличен за сваляне на нашия уеб сайт. В него подробно се разглежда сектора в България и ЕС и нуждата...

Европейската комисия поиска ново научно становище преди да реши за „Европа без кожи“

Европейската комисия поиска ново научно становище преди да реши за „Европа без кожи“

Европейската комисия поиска ново научно становище преди да реши за "Европа без кожи" Фермите за ценни кожи и продажбата на продуктите от такива ферми на европейския пазар може най-накрая да бъдат...

Share This